درباره شرکت

شرکت بابای زعفران

در سال 1994 مرحوم حاجی محمد اکبر موسس این شرکت شروع به کشت زعفران در یک قطعه زمین کوچک 300 متر مربع به منظور انجام کشت زعفران، جایگزین برای کشت کوکنار کرد و بعد ها شروع  به تشویق دیگر دهاقین برای این نوع کشت نمود. در حال حاضر کشت زعفران این   شرکت با تلاش های ایشان به 200000  متر مربع زمین زیر کشت رسیده با در نظر داشت این تلاش های با ارزش ایشان به مدال وزیر محمد  اکبر خان و لقب بابای زعفران توسط محترم حامد کرزی رییس جمهور پیشین جمهوری اسلامی افغانستان دست یافتند شرکت بابای زعفران اولین شرکت زعفراندر افغانستان استکه اقدام به تولید پروسس و بسته بندی زعفران کرده است .

ما چه میکنیم ؟

شرکت بابای زعفران در حال حاضر بر روی تولید، پروسس و بسته بندی زعفران در ولایت هرات کار میکند و آنرا به مشتری های داخلی  و خارجی عرضه میکند.

این شرکت دارای 4 فارم تحقیقاتی در ولسوالی پشتون زرغون و انجیل داشته که منابع اصلی برای تامین مواد خام شرمت میباشد و همچنان این شرکت دارای نمایندگی ها در ولایت کابل، قندهار، غزنی و میدان وردک می باشد.

شرکت در حدود 400 کیلوگرام زعفران از فارم های ذکر شده و 140 کیلو گرام  دیگر از دهاقین دریافت و به مارکت های داخلی و خارجی سالانه میفروشد.

استراتیژی و دید گاه

الف) دیدگاه

ما قصد داریم تا بزرگترین و با کیفیت ترین تولید کننده زعفران در کشور بشویم کیفیت محصولات ما در اولویت کاری ما قرار دارد.

ب) ماموریت

شرکت بابای زعفران یکی از بزرگترین یکی از بزرگترین تولیدکنندگان زعفران در کشور میباشد با این وجود شرکت قصد دارد تا دسترسی و فروش در مارکت های بین المللی گسترش دهد. بدینسان شرکت پلان ریزی گشایش یک فارم زعفران  در کشور چک را نیز دارد. شرکت در تلاش برای جایگزینی زعفران افغان با زعفران ایرانی در کشور های عربی و اروپایی میباشد. ما در حال کار کردن بر روی بهبود بسته بندیو کیفیت محصولات خود تا رسیدن به استندرد های بین المللی میباشیم کیفیت  بالای محصولات ما همان ارزش های خاصی است که مشتریان ما به آن دست میابند و ما بر روی احتیاجات و کیفیت محصولات مشتریان، از نقطه نظر استاندرد سازی محصولات خود تمرکز میکنیم.

صادرات:

در حال حاضر این شرکت زعفران را به کشور های زیر صادر میکند.1 امریکا 2 برازیل 3  هالند 4  هندوستان 5  جرمنی 6 عریستان سعودی 7 امارات 8 کویت

محصولات و خدمات:

شرکت تولید و بسته بندی های زعفران را خودش انجام داده این شرکت همچنان آموزش ها و خدمات مشاوره دهی برای دهاقین و شرکت ها برای پروسس زعفران افتخارانه انجام میدهد.

زعفران انواع و کیفیت های متفاوتی دارد، قدرت رنگ زعفران به به مقدار کلاله با برجستگی سرخ رنگ چیده شده که نمایندگی از کیفیت ان میکند وزعفران به سه کیفیت درجه بندی میشود.

1: زعفران سرگل تنها کلاله های سرخ رنگ، برترین درجه

2: زعفران پوشال کلاله های سرخ رنگ همراه مقداری زرد رنگ

3: زعفران دسته یا دختر پیج کلاله های سرخ زنگ همره با مقداری بیشتری زرد رنگ

سیاست کیفیت :

شرکت با در نظر داشت کیفیت محصول خویش در تلاش بدست اوردن مدرک ایزو میباشد تا با استندرد های برسد و نفوذ بهتر و راحت تری در بازار های بین المللی داشته باشیم .

مدیریت و مالکیت:

این شرکت در حال حاضر به تعداد 20 تن کارمند دایمی و بیش از 250 تن کارگر در فصول کار در قسمت ، پروسس و بسته بندی زعفران در ولایت هرات و دیگر ولایات کشور داردو همچنان در حدود 80 فیصد از کارگران این شرکت از طبقه اناث میباشد که این خود یک زمینه مناسبی برای زنان جامعه میگردد.

  • افغانستان، هرات، جاده بانک خون، جنب اتاق های تجارت، مرکز تجارتی ( هرات بزنس سنتر)
  • 93799431105+ | 93786616643+
  • babae_saffron@yahoo.com