درباره شرکت

شرکت تولید، پروسس و بسته بندی دهقان زعفران

شرکت دهقان زعفران یکی از جمله شرکت های پیشگام در عرصه تولید پروسس و بسته بندی زعفران در افغانستان می باشد که در سال 1393 در شهر هرات افتتاح گردید.

این شرکت با داشتن تجربه کاری چندین ساله از توانایی زیادی برخوردار میباشد.

این شرکت دارای دو شعبه فروش در هرات و کابل بوده و توانایی انتقال زعفران، پیاز زعفران و دستگاه های خشکن که ساخت خود این شرکت میباشد را  به تمام نقاط کشور میباشد.

شرکت دهقان زعفران از آغاز فعالیت خود توانسته تعداد کثیری از دهاقین را تحت حمایت قرار داده و جذب خود نماید. این شرکت در طول مدت فعالیت خود توانسته چندین فارم آزمایشی زعفران را در نقاط مختلف شهر و ولسوالی های هرات راه اندازی نماید و توانسته است که با مجموعه ای بزرگی از دهاقین تفاهم و هماهنگی داشته باشد که هم زعفران آنها را خریداری نموده و هم به آنها مشوره های تخنیکی و عملی در قسمت کاشت و برداشت زعفران ارایه بدارد.

شرکت دهقان زعفران به خاطر بلند بردن کیفیت زعفران و معرفی زعفران افغانستان در سطح دنیا همواره تلاش نموده و به خاطر رسیدن به این اهدف در نمایشگاه ها و نشست های ملی و بین المللی اشتراک نموده و سهم فعالی داشته است.

شرکت دهقان زعفران نظر به پلان های بلند مدت و میان مدتی که به طور مدون و از قبل طراحی شده دارد خواهان اینست که بتواند زعفران معیاری تر و باکیفیت تری را تولید، پروسس و بسته بندی نماید.

شرکت دهقان زعفران در تلاش است تا بتواند به زودترین فرصت ممکن بسته بندی های کاملا متفاوت و معیاری را به مشتریان داخلی و خارجی خود عرضه نماید. علاوتاً این شرکت فرصت های کاری زیادی مخصوصاً برای قشر اناث ایجاد کرده است.

مسولان شرکت دهقان زعفران تعهد دارند تا ارزش واقعی زعفران را در تمام مراحل زنجیره ارزش حفظ نموده تا توانسته باشند برای قشر زعفران کار افغانستان خدمت ناچیزی انجام داده باشد.

  • افغانستان، هرات، سرک ولایت، مقابل ریاست زراعت.
  • 93797472406+ | 93799090440+
  • farmers.saffron@gmail.com