درباره شرکت

شرکت زراعتی و مالداری پروسس و بسته بندی نظر زعفران

شرکت زراعتی و مالداری پروسس و بسته بندی (نظر زعفران) در سال 1397 هجری شمسی توسط محترم نظر محمد (صدیقی) تأسیس گردید. و هدف از تأسیس این شرکت داشتن سهیم زراعتی و مالداری افغانستان به شکل استندرد و معیاری آن می باشد.

شرکت نظر زعفران تلاش می کند تا به کارگیری جدیدترین و مدرن ترین امکانات و وسایل عصری و شیوه های معیاری در مزارع تحت کارش مدل جدید و پیشرفته زراعت علمی را در اراضی مناسب ولسوالی پشتون زرغون هرات اجرا، تطبیق و ارائه نماید.

چنانچه این شرکت از همان آغاز ایجاد خویش زیر نظر انجنیران مسلکی و توأم با امکانات مجهز و مدرن روز و با برنامه ها و پلان های دقیق زراعتی و مالداری، پروژه های زراعتی شرکت را عملی می نماید. چنانچه با بازدهی شایان توجهی در قبال داشته است.

همچنان یکی از اهداف عمده شرکت نظر زعفران ترویج زراعتی معیاری که دست‌آورد ارزشمند دارد در منطقه می باشد و این امر در کشت حاصلات، پروسس و بسته بندی زعفران و دیگر مورد زراعتی نهایت مفید و به خوبی مشهور است.

نظر زعفران در نظر دارد تا قیمت محصولات مالداری از جمله لبنیات و تولید و پروسس و بسته بندی میوه جات خشک و تازه در آینده نزدیک اقدام و امکانات پیشرفته لازمی را آماده سازد زیرا یکی از چالش های عمده دهاقین کشور، نگهداری و صادرات میوه در داخل و خارج کشور می باشد.

نظر زعفران تلاش می کند تا تمام کار و پروسه زراعتی و مالداری مطابق به جدیدترین و عصری ترین شیوه های علمی و استندرد جهانی باشد تا باشد کشور عزیز ما بسوی خودکفایی و پشت سرگذاشتن فقر و بدبختی، گامهای بزرگی بردارد. و ان شاء الله مؤفق می شویم.

  • افغانستان، هرات، سرک ولایت، زعفران پلازا، دوکان نمبر 13
  • 93780400380+ | 93795010070+
  • info@nazarsaffron.com
  • www.nazarsaffron.com